Często zadawane pytania

To najczęściej zadawane przez Klientów pytanie. Towar wysyłamy tego samego dnia lub w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty/wybrania przesyłki płatnej przy odbiorze, zawsze wtedy kiedy towar dostępny jest w magazynie. Paczki nadawane są tylko i wyłącznie w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu jej doręczenia. Po więcej informacji prosimy przejść do sekcji Zasady i czas realizacji zamówień.

Po wysłaniu przesyłki, wszelkie informacje o jej aktualnym statusie oraz terminie dostawy można uzyskać u przewoźnika.

INPOST
+48 722 444 000 lub +48 746 600 000
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 22:00
Sobota: 8:00 - 20:00
Niedziele i święta: 8:00 - 16:00 (tylko dla usługi paczkomatowej)

DHL
+ 48 42 6 345 345
Infolinia jest czynna:
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 20:00
Sobota: 8:00 - 16:00

DPD
+48 22 577 55 55 lub +48 801 400 373
Infolinia jest czynna:
Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 19:00 
Sobota: 8:00 - 14:00

POCZTA
+48 438 420 600 
Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 20:00

Po wysłaniu przesyłki, każdy Klient otrzymuje numer za pomocą, którego może śledzić przebieg dostawy. Od czasu nadania paczki, sprzedawca nie ma wpływu na jej przebieg i wszelkich informacji o jej aktualnym statusie oraz terminie dostawy należy zasięgać bezpośrednio u przewoźnika.

INPOST
+48 722 444 000 lub +48 746 600 000
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 22:00
Sobota: 8:00 - 20:00
Niedziele i święta: 8:00 - 16:00 (tylko dla usługi paczkomatowej)

DHL
+ 48 42 6 345 345
Infolinia jest czynna:
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 20:00
Sobota: 8:00 - 16:00

DPD
+48 22 577 55 55 lub +48 801 400 373
Infolinia jest czynna:
Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 19:00
Sobota: 8:00 - 14:00

POCZTA
+48 438 420 600
Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 20:00

Prosimy mieć na uwadze, że od chwili przekazania przesyłki przewoźnikowi nie mamy wpływu na czas jej doręczenia. Opóźnienia, niekiedy znaczne, zdarzają się najczęściej w przypadku przesyłek międzynarodowych (w szczególności pocztowych).

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do wartości zamówienia i bardzo rzadko zdarza się, iż przesyłka faktycznie zaginie lub zostanie zniszczona w transporcie.

Jeśli dostarczenie przesyłki opóźnia się, mogą nas Państwo o tym poinformować, bezzwłocznie złożymy reklamację do przewoźnika. Są one rozpatrywane w ciągu 30 dni. W przypadku uznania reklamacji możemy bezzwłocznie wysłać towar ponownie lub zwrócić wpłatę za zamówienie.

W przypadku przesyłek pocztowych międzynarodowych możliwość śledzenia jej przebiegu niekiedy ograniczona jest do momentu opuszczenia kraju nadania. Gdy przesyłka opuści kraj nadania i dotrze do kraju przeznaczenia, jej losy mogą Państwo śledzić na stronie krajowego przewoźnika. Prosimy mieć na uwadze, że numer przesyłki nigdy się nie zmienia i przewoźnicy często na bieżąco nie aktualizują statusów przesyłek.

Przewoźnicy niestety nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed przyjazdem. Mimo to, na każdym liście przewozowym kurierskim podajemy informację dla kuriera, by ten skontaktował się telefonicznie z Klientem przed przyjazdem.

O każdej wysyłce towaru informujemy stosowaną wiadomością e-mail, a gdy przesyłka trafi już do sortowni przewoźnika (w większości dostępnych opcji przesyłek) Klient otrzymuje awizację elektroniczną lub SMS ze statusem przesyłki, gdzie będzie mógł śledzić online proces jej dostawy.

Chcąc skontaktować się z kurierem, należy to zrobić bezpośrednio – dzwoniąc do obsługi klienta danej firmy przewozowej.

W takiej sytuacji kurier/listonosz powinien zostawić awizo. W przypadku przesyłek kurierskich na awizo powinien widnieć termin kolejnej dostawy i/lub numer telefonu do kuriera. W przypadku przesyłek pocztowych, listonosz powinien zostawić awizo z adresem odbioru przesyłki w najbliższej placówce pocztowej.

Znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera lub pocztę, na który nie mamy wpływu. Jeśli chcesz mieć gwarancję, że towar zostanie wysłany w dniu złożenia zamówienia, skontaktuj się z nami.

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek.

Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo z adresem najbliższego Punktu Obsługi Paczek, w którym przesyłka będzie czekała na odbiór przez kilka dni. nim wróci z powrotem do nadawcy.

Tak, Klient płaci za przesyłkę tylko raz, wszystkie zamówione produktu pakujemy do jednej przesyłki. Jeśli waga produktów przekracza 30 kg, wtedy towar rozdzielany jest to większej ilości kartonów, Klient natomiast ponosi zawsze jeden koszt dostawy. Zamówienia powyżej 500 zł wysyłane są kurierem lub na życzenie Klienta także pocztą i za pośrednictwem paczkomatów.

Tak. Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka kurierska, może zostać przekazana do pobliskiego Paczkomatu albo Punktu Obsługi Paczek. Co ważne – dzieje się tak jedynie na Twoje życzenie.

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas wiadomość mailową lub SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. To właśnie w tych wiadomościach odnajdziesz link do strony, na której będziesz mógł podjąć decyzję o przekierowaniu.

Dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.

Jeśli chcemy szybko sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy interesujących nas produktów, wystarczy w dowolnym momencie dodać produkty do koszyka oraz wskazać adres dostawy. System wyświetli wszystkie dostępne opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki względem poszczególnych przewoźników i form płatności.

W przypadku pojedynczych produktów, najtańszy koszt wysyłki krajowej podany jest na stronie każdego z produktów w naszym sklepie.

Więcej informacji na temat kosztów wysyłki w zakładce Koszty dostawy oraz Wysyłka zagraniczna.

Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju do którego ma być wysłane zamówienie oraz od całkowitej kwoty zamówienia i wagi paczki. Po więcej informacji prosimy zajrzeć do sekcji Wysyłka zagraniczna.

Sprawdzić zawartość paczki można w obecności kuriera, jednak po pokwitowaniu odbioru paczki i ewentualnym opłaceniu kwoty pobrania . W przypadku jakichkolwiek niezgodności co do zawartości przesyłki, kurier sporządza protokół szkody, będący podstawą późniejszej reklamacji. Kurier ma obowiązek poczekać, aż Klient sprawdzi zawartość przesyłki i mieć przy sobie formularz protokołu szkody.

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez dwie osoby wzajemnie się kontrolujące. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (np. uszkodzone opakowanie), powinno się odmówić odbioru lub sprawdzić czy zawartość nie uległa uszkodzeniu i w razie takiego zdarzenia spisać protokół szkody będący podstawą reklamacji. Należy poinformować nas o takim zdarzeniu, a w przypadku odmowy przejęcia przesyłki, następną paczkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe podane przy zakładaniu konta, na które zostanie wysłana paczka. Aby otrzymać zamówienie na inny adres, należy podczas realizowania zamówienia podać inny adres dostawy.

Did we answer your question ?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, który stanowi dowód zakupu. Często dodajemy również rozpisaną suplementację zakupionych produktów wraz z objaśnieniami dotyczącymi ich stosowania.

Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie bądź przez Formularz Kontaktowy. O wysyłce towaru zawsze informujemy stosowanym e-mailem.

Posiadamy kilka magazynów, jednak logistykę mamy doskonale zorganizowaną i towar wysyłamy z tego magazynu, który zapewnia określany przez nas termin realizacji zamówienia i dostawy do Klienta. Szczegółowe informację na temat czasu dostawy zamówienia znajdują się w zakładce Zasady i czas realizacji.

Przesyłki, które wysyłamy do krajów Unii Europejskiej nie podlegają odprawie celnej.

Każda przesyłka, którą wysyłamy do Norwegii, Szwajcarii lub gdziekolwiek poza granice Unii Europejskiej może podlegać odprawie celnej. Jej czas różni się w przypadku poszczególnych krajów (w zależności od specyfiki i aktualnych okoliczności funkcjonowania danego urzędu celnego) i może ulec wydłużeniu.

Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, nie ponosimy odpowiedzialności.

Należy mieć na uwadze, że zamawiając towar do kraju w przypadku którego jego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem klienta.

Należy również pamiętać, iż sprowadzając towar do niektórych krajów z poza Unii Europejskiej, np. Norwegii, należy okazać tamtejszym celnikom potwierdzenie płatności za niego (np. wyciąg z rachunku bankowego lub z karty kredytowej). W innym razie, towar ten nie zostanie poddany odprawie celnej i odesłany do nadawcy.

Najczęstszymi powodami dla których przesyłka nie zostaje przepuszczona przez UC i odesłana z powrotem do nadawcy są:

  • zamówienie towaru zakazanego w danym kraju (produktu zakazanego lub produktu zawierającego jedną lub więcej zakazanych substancji),
  • odmowa uiszczenia przez zamawiającego wymaganych opłat związanych z importem towarów.

Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść.

Koszty te wynoszą od 6-cio do 10-cio krotności kosztu nadania przesyłki.

Z uwagi na obłożenie infolinii mogą wystąpić problemy z nawiązaniem połączenia. W razie gdyby natrafili Państwo na takie trudności, mają Państwo możliwość zasięgnięcia informacji za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/BestBodyComPL/

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

  • PRZELEW ON-LINE – w tym przypadku operację zabezpieczają serwisy płatności online, takie jak: Przelewy24 i PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków.
  • ZA POBRANIEM – zapłacisz za przesyłkę kurierowi/listonoszowi lub obierając przesyłkę z paczkomatu przy odbiorze paczki.
  • PRZELEW TRADYCYJNY – możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku bądź na poczcie w wybranej przez siebie walucie (PLN/EUR/GBP/USD). W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Numery rachunków oraz potrzebne dane do przelewu podane są w zakładce Formy płatności.
  • KARTA KREDYTOWA I DEBETOWA – możesz również bezpiecznie zapłacić kartą kredytową lub debetową kartą płatniczą VISA lub MasterCard. Twoja płatność zostanie zaksięgowana do 15 minut, co gwarantuje szybką realizację zamówienia.

Dzieje się tak w sytuacji, w której od momentu złożenia zamówienia minęły co najmniej 3 dni robocze, a my wciąż nie otrzymaliśmy zapłaty za towar i jego wysyłkę.

Innymi powodami wystąpienia ww. sytuacji są:

  • decyzja odmowna wystawcy karty lub banku kupującego,
  • brak wystarczających środków na karcie lub koncie kupującego w momencie dokonywania płatności,
  • nie otrzymaliśmy od Klienta niezbędnych informacji do realizacji zamówienia, np. poprawny adres.

Co w przypadku kiedy moje zamówienie zostało anulowane, a ja nadal chcę zamówić towar?

Należy nas o tym poinformować - wznowimy zamówienie, lub można złożyć nowe zamówienie.

Firma Trade Nutrition Ltd. z siedzibą w Londynie (Wielka Brytania) będąca właścicielem sklepu Best Body jest nie jest podmiotem zarejestrowanym do VAT, w związku z czym nie jest możliwe uzyskanie faktury. Do każdej przesyłki dodawany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu i upoważniający do odstępowania od umowy oraz składania reklamacji.

Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane trzy razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00, 15:00 oraz 17:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia, które zostanie wysłane tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem tradycyjnym, a my będziemy oczekiwać wpływu należności, możemy także wysłać link do ponownej płatności.

Można także złożyć kolejne zamówienie i ponowić proces płatności, w takim wypadku prosimy wpisać w komentarzu do zamówienia, iż mamy anulować poprzednie.

Aby móc kupować w sklepie Best Body nie trzeba się rejestrować, nie mniej jednak zachęcamy do tego, gdyż zarejestrowany klient może uczestniczyć w programie lojalnościowym oraz czerpać inne korzyści z bycia klientem naszego sklepu. Aby założyć konto w Best Body należy nacisnąć przycisk "Zarejestruj się" u góry strony głównej. Jeżeli jednak zechcesz dokonać zakupu bez rejestracji, wówczas przy składaniu zamówienia, po dodaniu produktów do koszyka należy zaznaczyć opcję "Zamów bez rejestracji". Zamówienie można złożyć także telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail'a.

Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji adres e-mail oraz ustalone przez Klienta hasło.

Rejestrując się w sklepie Best Body automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:

  • możesz złożyć zamówienie i obserwować proces jego realizacji,
  • możesz korzystać z Programu Lojalnościowego,
  • możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Nie musisz martwić się spamem i codziennymi newsletterami. Nie zasypujemy Klientów zbędną korespondencją, czy natarczywym marketingiem.

Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienia muszą jednak być wysłane w stosunkowo krótkim odstępie czasu, gdyż staramy się szybko realizować zamówienia. Najlepiej jest skontaktować się z nami (wysyłając wiadomość email lub telefonicznie) i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do drugiego zamówienia.

Jeśli natomiast chcesz dodać do złożonego przez siebie zamówienia jakiś produkt, wystarczy, że poinformujesz nas o tym przed wysłaniem towaru, a my zmodyfikujemy zamówienie.

Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z nami nim wyślemy towar, pod adres sklep@bestbody.com.pl lub telefonicznie pod numerem 600 607 709.

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknąć przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy. Można także skontaktować się z nami bezpośrednio telefonicznie lub e-mailem.

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Państwa oczekiwań, wówczas można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prosimy pamiętać, że jest to możliwe tylko wtedy, jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób naruszony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską lub pocztą w bezpiecznym opakowaniu.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany FORMULARZ ZWROTU TOWARU oraz oryginał paragonu.

Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru, w tym dotyczące przebiegu realizacji zamówienia, należy składać pisemnie na adres naszej siedziby lub elektronicznie na adres e-mail sklep@bestbody.com.pl.

Dokonując zgłoszenia reklamacyjnego należy pamiętać, iż powinno ono zawierać przynajmniej następujące dane:

  • Oznaczenie Klienta (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres email i/lub nr telefonu).
  • Numer zamówienia lub numer rachunku w przypadku zamówień złożonych telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail.
  • Przedmiot reklamacji (nazwa produktu oraz jego ilość).
  • Powód reklamacji (w zależności od przypadku, możliwe iż niezbędne będzie również okazanie nam zdjęć reklamowanego produktu, o co uprzejmie poprosimy).

Ustosunkujemy się do ewentualnej reklamacji w takiej samej formie, w jakiej została ona nam przedstawiona tj. pisemnie lub elektronicznie.

Obiecujemy rozpatrzyć ją niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnej reklamacji. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym, poinformujemy i poinstruujemy również niezwłocznie.

Z uwagi na obłożenie infolinii mogą wystąpić problemy z nawiązaniem połączenia. W razie gdyby natrafili Państwo na takie trudności, mają Państwo możliwość zasięgnięcia informacji za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/BestBodyComPL/

Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi 14 dni, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.

Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść.

Koszty te wynoszą od 6- do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.

Klient jako importer towaru ma obowiązek dopełnienia wszystkich formalności celnych w celu odebrania przesyłki. Jak również ma obowiązek sprawdzić czy dany towar jest dopuszczony do sprzedaży w kraju, w którym ma zostać zrealizowana dostawa. Informacje w tym zakresie można uzyskać w lokalnych organach administracji lub w urzędach celnych. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku nie ponosimy odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania dostawy na rzecz Klienta.

Paczkomat InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie, bez żadnych kolejek.

Paczkomatów jest kilka tysięcy, znajdują się w każdym mieście i większości małych miejscowości, pełna ich lista znajduje się tutaj https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Tak.

Jak zapłacę za paczkomatową przesyłkę pobraniową?

Płatność kartą
Już prawie wszystkie maszyny wyposażone są w terminale płatności, dzięki czemu za zakupy możecie zapłacić kartą. Opiszmy taki rodzaj odbioru w kilku krokach:

Zamawiacie wysyłkę towaru za pobraniem do Paczkomatu
W momencie umieszczenia przesyłki w maszynie, otrzymujecie kod. Należy wtedy udać się do Paczkomatu, gdzie rozpoczynacie – jak zawsze – od podania swojego numeru telefonu.
W tym momencie maszyna prosi Was o podanie wspomnianego kodu. Wpisujecie go i przechodzicie do poleceń wydawanych na ekranie terminala płatności. Po opłaceniu przesyłki, skrytka się otwiera.

Płatność przelewem (PayByLink)
Wasza karta nie działa, ale macie środki na koncie i chcecie dokonać przelewu? Da się i tak. Jak zapewne wiecie, o możliwości odbioru przesyłki informujemy również poprzez wiadomość mailową. Jeśli oczekująca Was przesyłka jest paczką pobraniową, to w tymże mailu znajdziecie link do szybkiej płatności. Chodzi o tzw. przelewy PayByLink – po kliknięciu w odpowiedni odnośnik, będziecie mieli możliwość zalogowania się do strony Waszego banku, gdzie formularz zlecenia przelewu automatycznie wypełni dane potrzebne do jego zatwierdzenia (w tym kwotę pobrania). Opłacacie i… po zaksięgowaniu wpłaty otrzymujecie kod odbioru, z którym możecie udać się do maszyny.

Płatność gotówką
Nie posiadacie karty płatniczej lub na swoim rachunku nie macie obecnie żadnych środków? Nic straconego – za przesyłkę możecie zapłacić gotówką. Jednak nie w Paczkomacie, a w oddziale. Macie dwie możliwości:

  1. Gdy otrzymujecie SMS-a z informacją o możliwości odbioru przesyłki, Wasza Paczucha czeka już w Paczkomacie. Siedzi tam cierpliwie przez 48 godzin (dwa dni), po czym nasz kurier wyciąga ją z maszyny i zawozi do najbliższego oddziału, skąd możecie ją odebrać przez kolejne 3 dni robocze. I właśnie wówczas, w naszym oddziale możecie zapłacić za przesyłkę gotówką.
  2. Nie chcecie czekać na powrót Paczki z maszyny, a i tak chcielibyście zapłacić gotówką? Możecie i tak – udajcie się do oddziału obsługującego Paczkomat, do którego miała trafić Wasza paczka i to tam opłaćcie przesyłkę (listę oddziałów znajdziecie tutaj). Na Wasz numer telefonu trafi wówczas kod odbioru, a swoją paczkę odbierzecie jak „normalną” przesyłkę paczkomatową – prosto z maszyny.

Przesyłki paczkomatowe docierają do paczkomatów w ciągu 24-48h od nadania. Klient otrzymuje potwierdzenie SMS'em, że przesyłka jest gotowa do odbioru.

Wszystkie przesyłki paczkomatowe są rejestrowane i można śledzić na stronie internetowej InPostu. Wystarczy wpisać numer przesyłki, który otrzymasz w wiadomości SMS, w formularzu na stronie głównej lub w zakładce Śledzenie przesyłek.

Tak. Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka paczkomatowa może zostać przekazana do pobliskiego Punktu Obsługi Paczek InPost. Co ważne – dzieje się tak jedynie na Twoje życzenie.

Punkt odbioru to stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi dynamiczne przekierowanie?
Czekasz na paczkę paczkomatową? Jeśli w momencie wysłania paczki w drogę istnieje prawdopodobieństwo, że może zabraknąć dla niej wolnej skrytki, w wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk "Przekieruj paczkę". Kliknięcie przeniesie Cię na stronie, na której możesz wybrać nowy punkt odbioru w okolicy. Następnie należy zatwierdzić akcję - na Twój e-mail wysyłamy wówczas potwierdzenie przekierowania.

E-maile informujące możliwości przekierowania wysyłamy również po pierwszej, nieudanej (ze względu na przepełnienie Paczkomatu) próbie umieszczenia paczki w Paczkomacie przez kuriera.

Czy w przypadku potrzymania e-maila o możliwości przekierowania mam obowiązek przekierować paczkę?
Nie. Opcja ta jest zupełnie dobrowolna i przeznaczona do odbiorców, którym zależy na czasie. Paczka, która nie zostanie przekierowana, zostanie umieszczona w Paczkomacie, gdy tylko zwolni się dla niej miejsce.

Czy usługa jest darmowa?
Tak, dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.

Tak. Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka kurierska, może zostać przekazana do pobliskiego Paczkomatu albo Punktu Obsługi Paczek. Co ważne – dzieje się tak jedynie na Twoje życzenie.

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas wiadomość mailową lub SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. To właśnie w tych wiadomościach odnajdziesz link do strony, na której będziesz mógł podjąć decyzję o przekierowaniu.

Dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.

Przesyłkę Paczkomatową może odebrać każda osoba, która zna numer telefonu, na który nadana była paczka i kod odbioru, który wysłaliśmy SMS-em i na podany adres e-mail.

Dotyczy to zarówno odbioru w Paczkomacie, jak i odbioru awizowanej przesyłki paczkomatowej z oddziału. Oznacza to, że jeśli nie masz czasu na odbioru przesyłki, możesz przekazać te dane zaufanej osobie. Będzie mogła odebrać paczkę za Ciebie.

Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Paczkomatów InPost należy zadzwonić pod numer Infolinii 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

Numery telefonów i pozostałe dane kontaktowe są dostępne na stronie Kontakt.

Pełna lista Punktów Obsługi Paczek InPost dostępna jest na stronie InPost w zakładce Znajdź Paczkomat.


Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka od
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki