Zasady wysyłki towaru

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego towaru oraz od sposobu dostawy. Informacja na temat dostępności widnieje na karcie każdego produktu. W przypadku kiedy wszystkie zamówione przez Państwa produkty są dostępne na magazynie, towar wysyłamy w znakomitej większości przypadków w ciągu 24 godzin od momentu opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze). O każdej wysyłce towaru informujemy stosowaną wiadomością e-mail, a gdy przesyłka trafi już do sortowni przewoźnika Klient otrzymuje awizację elektroniczną lub SMS ze statusem przesyłki.

Paczki nadawane są tylko i wyłącznie w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu jej doręczenia.

Przykład: jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas w piątek, to wyślemy je najpóźniej w poniedziałek. Święta wypadające w tygodniu pracy nie są wliczane do terminów wysyłek.

Księgowanie płatności

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas doręczenia paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), który w przypadku przelewów w Złotówkach wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy, natomiast w przypadku przelewów na konto w Euro lub Funtach 3 dni robocze.

W przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności online (przelewy błyskawiczne), paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie kilka minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.

Płatności można dokonać w złotych na konto złotówkowe, w euro na konto w walucie euro, w funtach brytyjskich na konto w walucie brytyjskiej, a także w dolarach na konto w walucie amerykańskiej (po średnim kursie NBP).

Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia, w przypadku gdy płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty złożenia zamówienia).

Produkty na zamówienie

Dla produktów oznaczonych jako dostępne na zamówienie, termin wysyłki zależy od konkretnego przypadku i każdorazowo po złożeniu przez Klienta zamówienia informujemy o czasie realizacji zamówienia.

Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców i informujemy Klienta o stanie rzeczy.

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od rodzaju przewoźnika, adresu pod jaki ma zostać dostarczony towar, a także potencjalnych, całkowicie niezależnych od nas i naszych partnerów logistycznych, zdarzeń losowych, jak np. wyjątkowo niekorzystne warunki pogodowe, awarie techniczne, itp. W przypadku większości firm kurierskich oraz paczkomatów czas ten wynosi na ogół 1-2 dni robocze, w przypadku poczty 2-3 dni robocze.

Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy skierować się bezpośrednio do sekcji z odpowiedziami na często zadawane pytania znajdujących się na stronach internetowych niżej wymienionych przewoźników lub skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail z ich działem obsługi klienta:

Skąd wysyłamy towar?
Posiadamy kilka magazynów, jednak logistykę mamy doskonale zorganizowaną i towar wysyłamy z tego magazynu, który zapewnia określany przez nas termin realizacji zamówienia i dostawy.

Dostawa do krajów poza Unię Europejską

Jeśli zamierzasz sprowadzić zamówione w naszym sklepie produkty do Norwegii, Szwajcarii lub innego kraju spoza Unii Europejskiej - tamtejszy Urząd Celny zażąda od Ciebie okazania dowodu płatności za produkty potwierdzające ich rzeczywistą wartość. W przypadku nieokazania urzędnikom celnym dowodu płatności przesyłka z Twoimi produktami nie zostanie wpuszczona na teren kraju, za co my jako sprzedawca nie ponosimy odpowiedzialności.

Pakowanie

Opłaty za pakowanie wliczone są w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Paczki ze względu na oczekiwania Klientów nie są znakowane taśmami firmowymi i nie zdradzają zawartości przesyłek.

Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania podczas odbierania przesyłki i upewnienie się czy zawartość nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Można na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli założyliśmy konto w trakcie składania zamówienia - status można sprawdzić po zalogowaniu się.
  • Jeśli złożyliśmy zamówienie bez rejestracji (zakładania konta) – należy skontaktować się z nami podając nam numer zamówienia.

Można również na bieżąco sprawdzać status realizacji dostawy, wchodząc na wskazaną poniżej stronę internetową wybranego przez siebie przewoźnika, wpisując w odpowiednim oknie numer śledzenia przesyłki lub kliknąć na ten numer w wiadomości e-mail, którą od nas otrzymałeś.

Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu

Było by nam bardzo miło gdybyś ocenił / oceniła jak Ci się on podoba
Oceń nas :

Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka od
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki