Zasady wysyłki towaru
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego towaru oraz od sposobu dostawy. Informacja na temat dostępności widnieje na karcie każdego produktu. W przypadku kiedy wszystkie zamówione przez Państwa produkty są dostępne na magazynie, towar wysyłamy w znakomitej większości przypadków w ciągu 24-48 godzin od momentu opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze), chyba, że dany produkt posiada inny określony status dostępności/wysyłki. O każdej wysyłce towaru informujemy stosowaną wiadomością e-mail, a gdy przesyłka trafi już do sortowni przewoźnika Klient otrzymuje awizację elektroniczną lub SMS ze statusem przesyłki.
Paczki nadawane są tylko i wyłącznie w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu jej doręczenia.
Przykład: jeżeli płatność wpłynie do nas w piątek, to wyślemy je w poniedziałek lub wtorek. Święta wypadające w tygodniu pracy nie są wliczane do terminów wysyłek.
Księgowanie płatności
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas doręczenia paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), który w przypadku przelewów w Złotówkach wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy, natomiast w przypadku przelewów na konto w Euro lub Funtach 3 dni robocze.
W przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności online (przelewy błyskawiczne), paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie kilka minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.
Płatności można dokonać w złotych na konto złotówkowe, w euro na konto w walucie euro, w funtach brytyjskich na konto w walucie brytyjskiej, a także w dolarach na konto w walucie amerykańskiej (po średnim kursie NBP).
Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia, w przypadku gdy płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu w ciągu 3 dni (licząc od daty złożenia zamówienia).
Produkty na zamówienie
Dla produktów oznaczonych jako dostępne na zamówienie, termin wysyłki zależy od konkretnego przypadku i każdorazowo po złożeniu przez Klienta zamówienia informujemy o czasie realizacji zamówienia.
Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców i informujemy Klienta o stanie rzeczy.
Czas dostawy
Czas dostawy zależy od rodzaju przewoźnika, adresu pod jaki ma zostać dostarczony towar, a także potencjalnych, całkowicie niezależnych od nas i naszych partnerów logistycznych, zdarzeń losowych, jak np. wyjątkowo niekorzystne warunki pogodowe, awarie techniczne, itp. W przypadku większości firm kurierskich oraz paczkomatów czas ten wynosi na ogół 1-2 dni robocze, w przypadku poczty 2-3 dni robocze.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy skierować się bezpośrednio do sekcji z odpowiedziami na często zadawane pytania znajdujących się na stronach internetowych niżej wymienionych przewoźników lub skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail z ich działem obsługi klienta:
- Paczkomaty InPost https://inpost.pl/kontakt
- Kurier InPost https://inpost.pl/kontakt
- Kurier DPD https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Dzial-obslugi-klienta
- Poczta Polska http://www.poczta-polska.pl/kontakt/
- Royal Mail https://personal.help.royalmail.com/app/contact
- Poczta innego kraju http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/przesylki-zagraniczne/listy/sledzenie-przesylek-zagranicznych-listy/
Skąd wysyłamy towar?
Posiadamy kilka magazynów w różnych krajach europejskich, jednak logistykę mamy doskonale zorganizowaną i towar wysyłamy z tego magazynu, który zapewnia określany przez nas termin realizacji zamówienia i dostawy. Dla przykładu towar wysłany z naszego magazynu w Niemczech dociera do Polski już od następnego dnia roboczego.
Dostawa do krajów poza Unię Europejską
Jeśli zamierzasz sprowadzić zamówione w naszym sklepie produkty do Norwegii, Szwajcarii lub innego kraju spoza Unii Europejskiej - tamtejszy Urząd Celny zażąda od Ciebie okazania dowodu płatności za produkty potwierdzające ich rzeczywistą wartość. W przypadku nieokazania urzędnikom celnym dowodu płatności przesyłka z Twoimi produktami nie zostanie wpuszczona na teren kraju, za co my jako sprzedawca nie ponosimy odpowiedzialności.
Pakowanie
Opłaty za pakowanie wliczone są w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Paczki ze względu na oczekiwania Klientów nie są znakowane taśmami firmowymi i nie zdradzają zawartości przesyłek.
Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania podczas odbierania przesyłki i upewnienie się czy zawartość nie została naruszona podczas transportu.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Można na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli założyliśmy konto w trakcie składania zamówienia - status można sprawdzić po zalogowaniu się.
- Jeśli złożyliśmy zamówienie bez rejestracji (zakładania konta) – należy skontaktować się z nami podając nam numer zamówienia.
Można również na bieżąco sprawdzać status realizacji dostawy, wchodząc na wskazaną poniżej stronę internetową wybranego przez siebie przewoźnika, wpisując w odpowiednim oknie numer śledzenia przesyłki lub kliknąć na ten numer w wiadomości e-mail, którą od nas otrzymałeś.
- DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
- InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
- Poczta Polska https://emonitoring.poczta-polska.pl/
- Poczta innego kraju http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/przesylki-zagraniczne/listy/sledzenie-przesylek-zagranicznych-listy/
- Paczkomaty InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek