Filtruj według

Producenci
Cena
109 249
Forma
więcej... mniej

Po treningu konieczne jest dostarczenie aminokwasów do układu mięśniowego. Białko po treningu powinno wchłaniać się szybko, a także wolno przyswajać się do organizmu. Dzięki temu układ mięśniowy będzie otrzymywał anaboliczne właściwości natychmiast po zakończonym wysiłku fizycznym, a także długo po treningu. Zdaniem specjalistów białko należy uzupełnić od razu po zakończonym treningu, a przez to konieczne jest wybieranie suplementów diety, które szybko wchłaniają się i uwalniają aminokwasy. Doskonałym wyborem po treningu są odżywki białkowe, które do organizmu dostarczają nie tylko pełen profil aminokwasów, ale również węglowodanów złożonych. To działanie ma na celu zmniejszenie uczucia głodu, które pojawia się po treningu, przez spadek stężenia glukozy we krwi. W przypadku większości sportowców wybór pada na odżywkę białkową w proszku, a jest tak, ponieważ są one dużo tańsze i łatwo się wchłaniają. Jednak istnieją również suplementy po treningu w tabletkach i kapsułkach, które można szybko spożyć na siłowni i w domu, a ich suplementacja jest ułatwiona, ponieważ nie trzeba ich przygotowywać i mieszać z wodą. Przy wyborze preparatów po treningowych, warto zwrócić uwagę na jego skład. Najlepiej sprawdzą się te, które dostarczają do organizmu pełen zestaw aminokwasów BCAA. Jest to grupa aminokwasów rozgałęzionych, które szybko wchłaniają się do mięśni i stanowią one ich główne źródło energii.

Do najpopularniejszych odżywek białkowych należą białka serwatkowe, które szybko się przyswajają, zawierają laktozę. Białko kazeiny, to odżywka, która wolniej uwalnia aminokwasy do układu mięśniowego, a jego cząsteczki są znacznie większe od innych, a dzięki temu najlepiej spożywać je wieczorem.

PO TRENINGOWE

Suplementy diety po treningowe maja za zadanie wesprzeć regenerację organizmu po wysiłku fizycznym, a także przyśpieszyć przygotowanie organizmu na kolejny trening. W przypadku osób aktywnych fizycznie pojawia się częsty błąd, polegający na skróceniu czasu regeneracji, a także prowadzenie do niedoborów odżywczych, szczególnie białek. Stosowanie suplementów diety po treningu zalecane jest dla osób, których celem, jest poprawienie funkcjonowania organizmu po treningu. Warto je stosować, kiedy po wysiłku fizycznym czujesz silne przemęczenie i brak energii i motywacji. Wtedy konieczne jest uzupełnienie niedoborów białka, a mają one za zadanie regulować poziom insuliny w organizmie, a także przyśpieszyć regenerację tkanek mięśni. Ich stosowanie sprawi, że możesz ćwiczyć częściej i intensywniej.

  • Widok
  • Widok

Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka od
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki