Filtrowanie

PO TRENINGOWE 

Dodatkowa suplementacja po treningu jest niezwykle ważna. Ma ona wpływ na procesy regeneracji tkanki mięśniowej po ciężkim treningu, a także przyczynia się ona do szybszego wzrostu masy mięśniowej. Dostarczenie do organizmu niezbędnych składników odżywczych, które mają działanie anaboliczne i antykataboliczne nie jest łatwe. Na szczęście na rynku pojawiły się suplementy diety po treningowe. Ich zadaniem jest prawidłowe odżywienie układu mięśniowego oraz wsparcie dla całego organizmu. Stosowanie tych odżywek staje się popularniejsze, a doświadczeni sportowcy amatorzy coraz częściej decydują się na włączenie odżywek po treningowych do codziennej diety. Suplementy diety idealnie sprawdzają się w formie preparatów, których zadaniem jest dostarczenie do organizmu niezbędnych składników.

Osoby, które trenują siłowo, powinny zdawać sobie sprawę, jak ważne jest prawidłowe odżywienie organizmu po skończonym treningu. Na pewno każda osoba aktywna fizycznie spotkała się z pojęciem okienka anabolicznego. Jest to okres rozpoczynający się od razu po skończeniu treningu, który trwa od dziewięćdziesięciu minut do dwóch godzin. W tym czasie metabolizm pracuje na wyższych obrotach, a więc zaczyna zgłaszać swoje zwiększone zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Zapewnienie odpowiedniego posiłku jest ważne, ponieważ w tym czasie nasz organizm zaczyna się regenerować po ciężkim i często wyczerpującym wysiłku. Na rynku suplementów diety pojawia się wiele preparatów okołotreningowych. Możemy znaleźć odżywki przed treningowe, podczas-treningowe i po treningowe.

W obecnych czasach trudno już sobie wyobrazić sprawny rozwój układu mięśniowego bez wsparcia tych ostatnich odżywek. Po treningu ważne jest, by w suplementach diety znalazły się odpowiednie ilości białka. Ten składnik odżywczy powinien być dostarczony do organizmu już piętnaście minut po treningu. Ma on ogromne, zacznie dla sportowców, ponieważ białka są jednym z głównych budulców komórek mięśniowych. Tak więc bez ich odpowiedniej dawki w diecie rozbudowa masy mięśniowej może być nieskuteczna.

Kolejnym ważnym składnikiem, który powinien znaleźć się w organizmie sportowców po treningu, jest BCAA. Są to aminokwasy rozgałęzione, które mają silne działanie antykataboliczne i anaboliczne. Aminokwasy stają się więc jednym z głównych składników suplementów diety po treningowych.

Czytaj dalej
  • Widok
  • Widok

Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka od
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki