Boostery treningowe 

Wsparcie organizmu sportowca przed treningiem, w czasie wykonywania ćwiczeń i tuż po treningu jest szczególnie ważne, ale nie jest to łatwe zadanie. Codzienna dieta może nie dostarczyć do organizmu wszystkich niezbędnych składników odżywczych, które zwiększają siłę i wytrzymałość, a także przyczyniają się do zwiększenia energii. Ze względu na to, że organizm sportowca potrzebuje odpowiedniego wsparcia przed treningiem, w czasie ćwiczeń i po ich skończeniu, na rynku pojawiły się suplementy diety, których zadaniem jest zapewnianie odpowiednich warunków do budowy masy mięśniowej, prawidłowej regeneracji i zwiększenia wydajności treningowej. Są to boostery treningowe, które z roku na rok stają się popularniejsze i coraz częściej wybierane nawet przez doświadczonych sportowców.

Na początek warto sięgnąć po boostery przed treningowe. Ich zadaniem jest dodanie sił i zwiększenie wytrzymałości w mięśniach. Ich spożywanie może przyczynić się również do zwiększenia się naszej energii, dzięki czemu wykonywanie ćwiczeń nie będzie powodowało tak silnego zmęczenia. Producenci suplementów diety przed-treningowych zapewniają również, że uczucie zmęczenia nie pojawi się w czasie wykonywanych ćwiczeń, dzięki czemu trening stanie się wydajniejszy. Na rynku pojawiły się dwa rodzaje Boosterów przedtreningowych. Pierwsze z nich to boostery pobudzające, w których skład wchodzą stymulatory. W suplementach diety tego typu możemy znaleźć składniki, które silnie pobudzają, a także zwiększają one selekcję tlenku azotu, dzięki czemu przyczyniają się one do zwiększenia anabolizmu i zahamowania katabolizmu.

Dostępne są również boostery pompujące, inaczej zwane boosterami azotowymi. W ich skład wchodzą składniki takie jak różnego rodzaju arginina, a także cytrulina. Ich zadaniem jest zwiększanie przepływu krwi do mięśni, a także przyczyniają się one do usprawnienia przepływu tlenu. Mają one dawać końcowy efekt pompy mięśniowej.

Możemy również dostać boostery podczas treningowe, które mają dostarczyć dodatkowe ilości energii i siły podczas wykonywanych ćwiczeń. Ich zadaniem, jest zwiększenie wytrzymałości i efektywne wydłużenie czasu treningowego. A rynku możemy także spotkać boostery po treningowe. Spożywając je poprawa się czas regeneracji tkanki mięśniowej po intensywnym treningu.

Czytaj dalej
  • Widok
  • Widok

Twój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka od
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki